Jeśli masz wątpliwości lub nie wiesz, w jaki sposób wycenić lub zamówić produkt Z Twoim logo, jesteś we właściwym miejscu! Podpowiemy Ci, jaka technika znakowania jest najlepsza dla wybranego przez Ciebie produktu, poinformujemy, kiedy otrzymasz fakturę oraz jak długo będziesz czekał na realizację złożonego przez Ciebie zamówienia.
Tak. Zakup jest dokonywany dopiero w momencie akceptacji regulaminu i wskazania sposobu płatności.
Tak. Zawsze przed realizacją wykonujemy graficzną wizualizację miejsca usytuowania Twojego nadruku.
Wszelkie czynności realizacji zamówienia wykonywane są po złożeniu zamówienia. Pamiętaj nie przystąpimy do druku bez twojej akceptacji.
Tak. Zwróć jednak uwagę, że koszty nadruku przy jednej sztuce są dość wysokie.
Nie. Aby wycenić produkt z nadrukiem, należy wybrać wskazany przy produkcie i odpowiedni dla Ciebie sposób znakowania.
Większość produktów możesz kupić nawet w ilości 1 szt. Zwróć jednak uwagę na koszty znakowania, które wyraźnie maleją wraz ze zwiększeniem ilości produktów.
Tak. Jeżeli to ten sam produkt z tym samym kolorem nadruku to możemy wykonać dla Ciebie mix kolorystyczny. Zamów produkt wybierając jeden z wybranych kolorów, a w uwagach wpisz, jakie kolory i w jakich ilościach potrzebujesz. Np. zamów 1000 długopisów niebieskich, a w uwagach dopisz, że chciałbyś 500 niebieskich i 500 czerwonych.
Standardowo realizujemy małe i średnie zamówienia 2-5 dni roboczych. Niektóre produkty jednak musimy sprowadzić, wtedy realizacja może się wydłużyć o kilka dni. Aby mieć pewność, napisz do nas e-mail.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były jak najszybciej. Jeżeli jednak masz specjalne wymagania, napisz do nas e-mail z zapytaniem.
Konsultant może pomóc Ci przejść poprawnie ścieżkę zakupową, ale już samego zakupu dokonuje osobiście klient za pomocą systemu sklepu.
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych klientów.
Zamówień nie można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej. Wówczas prosimy złożyć nowe zamówienie na wszystkie interesujące Cię produkty.
Do zamówienia wystawiamy tylko jedną fakturę. Jeśli chcesz otrzymać oddzielne faktury na poszczególne produkty, należy złożyć oddzielne zamówienie.
Tak. Wszystkie produkty sprzedawane są zgodnie z Polskim systemem prawnym.
Fakturę Vat otrzymasz za pomocą poczty e-mail oraz możesz ją pobrać z Konta klienta.
Fakturę Vat otrzymałeś za pomocą poczty e-mail oraz możesz ją pobrać z Konta klienta.
Przesyłki realizowane są za pomocą firmy kurierskiej UPS do drzwi. W momencie kiedy dotarł kurier, sprawdź dokładnie czy paczka nie jest uszkodzona (zgnieciona lub rozerwana). Jeżeli widzisz tego typu uszkodzenie należy złożyć kurierowi reklamację, ponieważ umieszczone w paczce produkty również mogły ulec uszkodzeniu.
Jeżeli paczka jest zgnieciona lub rozerwana, należy złożyć kurierowi reklamację.
Należy zgłosić nam ten fakt składając reklamację drogą e - mail wraz ze zdjęciami i opisem uszkodzenia.
Nie. Niestety na tę chwilę infrastruktura tego nie umożliwia.
Koszt przesyłki przy zakupie powyżej 2000 zł jest gratis. Poniżej tej kwoty każdorazowo system wylicza koszty transportu automatycznie lecz zazwyczaj wynosi 19 zł za karton o wadze towaru do 25kg.
Nie. Na tę chwilę nie ma takiej możliwości.
Tak. Po nadaniu paczki na twój adres e - mail zostanie wysłane potwierdzenie nadania wraz z numerem przesyłki.
Nie. Paczki wysyłamy kurierem UPS. Paczki do firm docierają zazwyczaj do godz. 16. Aby dostosować czas odbioru, skontaktuj się indywidualnie z Twoim lokalnym kurierem.
Potwierdzamy dostępność produktów.
Czy przesłany plik graficzny odpowiada złożonemu zamówieniu.
Czy przesłany plik graficzny został przesłany w odpowiednim formacie.
Grafika wektorowa : PDF, CDR do X8 , AI do CS6, EPS
Grafika do wydruków offsetowych: JPG, PNG, GIF ,TiFF

Tak. Do niektórych technik zdobienia i realizacji wystarczy dobrej jakości zdjęcie logotypu.
Tak. Postaramy się dobrać jak najlepszą technikę znakowania w zależności od rodzaju drukowanego przedmiotu.
Sitodruk, tampondruk, transfer:
• Logo/projekt musi być przygotowany w kolorach Pantone
• Ilość kolorów w logo/projekcie musi być dostosowana do zamówienia
• Wszystkie czcionki muszą zostać zamienione na krzywe
• Minimalna grubość linii to 0,15 mm
• Usunięte dodatkowe elementy – soczewka, metamorfoza, obwiednia.
• Usunięty efekt szybki kadr.
Grawer laserowy, tłoczenie:
• Logo musi być przygotowane w 100% czerni - C0/M0/Y0/K100
• Wszystkie czcionki muszą zostać zamienione na krzywe
• Minimalna grubość linii dla grawera to 0,15 mm, natomiast dla tłoczenia to 0,4 mm
• Usunięte dodatkowe elementy – soczewka, metamorfoza, obwiednia
UWAGA! Kolor grawera ze względu na różne oddziaływanie wiązki lasera może odbiegać od ostatecznego efektu przedstawionego na wizualizacji oraz może różnić się na tych samych produktach.
Druk UV - zdjęcie logo w rozdzielczości 300 dpi
• Rozdzielczość zdjęć – Wszystkie obrazy użyte w projekcie powinny mieć rozdzielczość 300 dpi
• Bezpieczny margines - Wszystkie istotne elementy typu logo, tekst znajdujące się w pobliżu krawędzi muszą być od niej odsunięte o 2,5 mm
• Spady – Wszystkie elementy takie jak tło, zdjęcia i podobne im elementy dochodzące do krawędzi projektu muszą zostać wyciągnięte poza krawędź linii cięcia o 2,5 mm z każdej strony
• Kolorystyka CMYK
• Zamiana tekstów na krzywe
• Zamiana tekstów na 100% Black –(C-0 M-0 Y-0 K-100)
• Nie zalecamy stosowania ramek dookoła projektu – ruch wykrojnika podczas sztancowania może powodować przesunięcia – tolerancja +/- 2 mm
• Wymagamy prac w formacie 1:1
• Aby uzyskać prawidłową, głęboką czerń w projekcie zalecamy stosowanie składowych: C50/M50/Y50/K100
• Makieta wykrojnika nie może być spłaszczony z projektem
• Projekty dla druku wielkoformatowego nie wymagają spadów. Format wydruku to finalny format netto projektu
• Przy projektowaniu prosimy pamiętać o zachowaniu odpowiedniego odstępu istotnych elementów od krawędzi projektu; na krawędziach banera będzie wykonane oczkowanie
• Rozdzielczość prac, jeśli nie jest wektorowa musi mieścić się w granicach od 150 do 300 dpi i jest zależna od rozmiarów projektu
• Wymagamy prac w formacie 1:1
• Aby uzyskać prawidłową, głęboką czerń w projekcie zalecamy stosowanie składowych: C50/M50/Y50/K100
• Projekt musi być przygotowany w kolorach CMYK
• Wszystkie czcionki muszą zostać zamienione na krzywe
Tak. Napisz do nas e – mail z prośbą o katalog i adresem, na który mamy go wysłać. Otrzymasz go gratis.
Nie.

Druk UV
Bezdotykowa metoda drukowania pełnokolorowego obrazu za pomocą specjalnej drukarki UV bezpośrednio na powierzchnię produktu. Następnie tusz, którym wykonany był nadruk jest utrwalany światłem UV.

Tampondruk
Technika znakowania farbami małych logotypów. Możliwość nadruku konkretnego koloru lub kolorów w logo. Silikonowy tampon pobierając farbę z matrycy przenosi ją na znakowany przedmiot.

Sitodruk
Technika znakowania większych nadruków głównie na płaskich powierzchniach. Możliwość nadruku konkretnego koloru lub kolorów w logo. Polega na przeciskaniu przez sito farby drukarskiej na konkretny przedmiot, na którym odwzorowane jest logo.

Termotransfer
Technika znakowania głównie na trudno dostępnych powierzchniach lub w przypadku skomplikowanych, wielokolorowych projektów. Możliwość nadruku konkretnego koloru lub kolorów w logo. Polega na wykonaniu nadruku metodą sitodruku na papierze transferowym, a następnie wgrzaniu go w konkretny przedmiot.

Tłoczenie
Technika ta używana jest najczęściej do produktów ze skóry ekologicznej i naturalnej. Uzyskiwany kolor jest pochodną materiału bazowego. Logo jest wytłaczane przy pomocy mosiężnego stempla dzięki zastosowaniu odpowiedniego nacisku i temperatury. Matrycę zazwyczaj dostarcza klient.

Grawer
Doskonałe rozwiązanie dla produktów metalowych, szklanych oraz drewnianych. Efektem jest wypalenie logotypu na powierzchni przedmiotu. Ostateczny kolor uzależniony jest od grawerowanego materiału. Metoda zdobienia za pomocą sterowanej komputerowo wiązki laserowej.

Offset
Najczęściej stosowana metoda znakowania przy wydruku grafik zdjęciowych. Projekty są drukowane przy zastosowaniu 4 form drukowych w systemie farb CMYK. Pozwala to na uzyskanie szerokiej gamy kolorów i wysokiej jakości wydruku.

Kalka
Popularna technika zdobienia kubków wykorzystująca metodę sitodruku. Uzyskujemy konkretne kolory, lecz ze względu wypał możliwe są małe rozbieżności od zadanego koloru. Zdobienia nanoszone są na kubek przy pomocy specjalnego papieru tzw. kalki, a następnie wypalane są w temperaturze ok. 800 stopni Celsjusza. Gwarantuje trwałość nadruku i jego odporność na zmywanie w zmywarkach.

Kalka wokół
Popularna technika zdobienia kubków wykorzystująca metodę sitodruku pośredniego. Zdobienia nanoszone są na kubek przy pomocy specjalnego papieru (kalki). Niepodważalnymi zaletami tej metody jest możliwość zdobienia dużej powierzchni kubka i uzyskania efektu zdjęcia oraz rastrów.

Magic Mug
Technika zdobienia kubków polegająca na nadruku pełnokolorowego zdjęcia na kubku, a następnie przykryciu go czarną termiczną powłoką. Nadruk pojawia się stopniowo po nalaniu gorącego napoju. Powłoka magic nie gwarantuje pełnego ukrycia nadruku.

Art Print
Wysokiej jakości pełnokolorowy nadruk sublimacyjny przenoszony na powierzchnię ceramiki za pomocą specjalnego papieru. Gwarantujemy, że nadruki wykonane w technologii Art Print zachowują swoje właściwości oraz kolorystykę przez minimum 500 cykli zmywania lub przez okres 1 roku.

sublimacja
Wysokiej jakości pełnokolorowy nadruk wykonany na specjalnym papierze wgrzewany w powierzchnię materiału z zawartoscią poliestru.

Bez znakowania
Probka - produkt bez znakowania.
